خدمات سئو و بهینه سازی سایت
بسیاری از کسب و کار ها و یا استارت آپ ها برای بهتر دیده شدن یا افزایش فروش خودشون سئو و بهینه سازی سایت را یکی از مهم ترین فاکتور های خود می دانند.
خدمات سئو
تجربه مشتریان ما
سئوالات متداول شما
خیر، سئو و بهینه سازی فعالیتی مستمر است. معمولاً بعد از یک یا دو مرحله سئو، شما قادر خواهید بود بسیاری از فعالیتها را انجام دهید.
معمولاً اولین تاثیرات فعالیتها بر روی سایت شما حدود ۶۰ روز زمان میبرد تا به نتیجه برسد.
برای کسب رتبه و افزایش بازدید بهترین و به صرفهترین مورد سئو و بهینه سازی سایت است.
مدیران کسب و کار با دریافت مشاوره سئو با شرایط کامل سایتشان آشنا میشوند. کمبودهای آن را درک میکنند و بهترین پیشنهادها را جهت بهبود و افزایش فروش دریافت میکنند.
بعله، در صورتی که مهارت و تجربه کافی را داشته باشید.
لازمه فروش، نمایش محصول و خدمت شما به مخاطبان است. تا زمانی که خدمات و محصولات خود را به مخاطبان نمایش ندهید بازدیدی نخواهید داشت و تا زمانی که بازدیدی نداشته باشید، فروشی هم نخواهید داشت.
همین الان اقدام کنید، فرصت را از دست ندهید
گروه تخصصی دیجیتال مارکتینگ ژوپین، تیمی متشکل از اعضای جوان و خلاق است که با هدف پیشرفت و توسعه کسب و کارهای سنتی در مسیر دیجیتالی شدن و همچنین کسب و کارهای جدید در مسیر توسعه برند فعالیت میکند. این تیم در کنار متخصصین و مشاورین با تجربه در حوزه دیجیتال فعالیت میکند و با خدمات گسترده در فضای دیجیتال در تلاش است تا با بالاترین کیفیت و بیشترین بهره وری کسب و کار شما را توسعه دهد.
سئو و بهینه سازی سایت چیست؟
سئو یا (Search Engine Optimization) SEO در واقع بهینه کردن یک سایت می باشد. یعنی این که می شود با استفاده از دانش سئوکار که راهکار های بهتر شدن سایت را می داند، احتمال رتبه یک شدن یک وب سایت را بالا برد و این عمل در آخر باعث افزایش بازدید و جذب بیشتر کاربر می شود.
یکی از مهم ترین فاکتور های ما پیروی از به روزترین الگوریتم ها و استانداردهای گوگل می باشد. یکی از مهم ترین فاکتورهای سئو تولید محتواست که همچنان در افزایش رنکینگ و رتبه وب سایت در واحد Onsite SEO می باشد و ژوپین در این بخش تخصصی، با تمام نیروهای حرفه ای خود برای ارائه دانش خود به مشتریانش آماده است.
ژوپین، آژانس دیجتال مارکتینگ در مشهد ، سئو را به صورت تخصصی برای مشتریان خود به بهترین مدل انجام می دهد که برای موتور های جستجو، تاثیر بیشتری داشته باشد، ترافیک سایت را بالا ببرد و همچنین درخصوص کلمات کلیدی بهینه سازی شده باشد.

چرا اصلا باید سایت را بهینه سازی کرد؟

اهمیت این موضوع از آنجا می آید که بیشتر مردم از موتورهای جستجو برای پیدا کردن مطلب یا موضوع مورد نظر خودشان استفاده می کنند و بیشتر کاربران تنها اولین نتایج جستجو برایشان اهمیت دارد. پس بنابراین سئو تاثیر بسیاری در این موضوع دارد. برای بالا بردن ترافیک از طرف موتورهای جستجو، این مسئله بسیار مهم می باشد که سایت شما در اولین نتایج گوگل یا دیگر موتور های جستجو قرار بگیرد .
بیشتر مخاطبان اینترنتی پیج های مورد نظرشان را روی موتورهای جستجوگر معروف مثل: گوگل، بینگ و یاهو یافت می کنند. پس متوجه می شویم که بهینه سازی مناسب برای کلمه کلیدی، لازمه رسیدن به بازدید بیشتر از سایت است. علاوه بر این جستجوگر های مختلف دقیقا همان موضوعی را به ما نمایش می دهند که ما به دنبالش هستیم و به همین سبب در قیاس با تبلیغات اینترنتی کاربران اعتماد بیشتری به سایت ما خواهند داشت و این موضوع ارزش سئو را چندین برابر خواهد کرد.
واژه سرچ شده از طریق مخاطبان در موتورهای جستجوگر اهمیت ویژه ای دارند. تجربه چندین ساله نشان داده است که جذب مخاطبان زیاد از طرف موتور های جستجو توانسته موفقیت هر کسب و کاری را تضمین کند. افزایش بازدید با سئو، بار ها به صرفه تر و برتر از هر نوع تبلیغی است. پس در نتیجه کمتر هزینه و تاثیر بیشتری برای شما خواهد داشت.
هر کسب و کار آنلاینی که به طرف تجارت و بازرگانی رو به حرکت است، می بایست صفحات وب سایت خودشان را برای موتورهای جستجوگر مانند گوگل، سئو کنند. هدف نهایی یک سایت، جذب مخاطبان روی بستر اینترنت می باشد و تحقیقات ثابت کرده است که موج عظیمی از کابران روی بستر اینترنت، سایت های مورد نظرشان را روی جستجوگر ها یافت می کنند.
تفاوت سئو on-page و سئو off-page
سئو خارجی (off-page)
به تمام راه هایی که در بیرون از وب سایت انجام می شود و به بالا رفتن رنکینگ وب سایت کمک می کند، سئو خارجی می گویند. در اصل به تبلیغاتی گفته می شود که خارج از سایت شما به صورت لینک در سایت های دیگر و همچنین شبکه های اجتماعی دریافت می شود.
به عنوان مثال:
- شبکه های اجتماعی
- وبلاگ نویسی
- موتور های جستجو
- ویدیو مارکتینگ
- اشتراک گذاشتن عکس ها
سئو داخلی (on-page)
هرچیزی که مدیر سایت در سایت می نویسد در واقع به دسته اقداماتی گفته می شود که با انجام بهینه سازی محتوای یک سایت، سبب رسیدن به رتبه های برتر موتور های جستجو و ترافیک سایت می شود. سئو داخلی یعنی هم سئو سازی محتوا و هم بهینه کردن کد های HTML سایت.
به عنوان مثال:
- کلمات کلیدی
- تگ های h1 تا h6
- تگ های عنوان
- متا تگ ها
- تراکم کلمات کلیدی
سئو چطور به وجود آمد؟
تاریخچه این سه حرف سئو (SEO) عالمی از داستان های گفته و ناگفته دارد. اگر علاقه دارید که بدونین سئو چیست و از کجا آمده، باید بگوییم در اصل SEO در بستر همگانی اینترنت، خلاصه ی جمله Search Engine Optimization به معنای بهینه سازی در خصوص موتور های جستجوگر می باشد. ولی با تخصصی و علمی شدن دانش بهینه سازی سایت ها مدیران گوگل گفته اند جمله Search Experience Optimization و یا در فارسی، بهینه سازی تجربه جستجو معنی ترجمه قابل قبول تری از واژه SEO می باشد.
بهینه سازی تجربه جستجو را میتوان به معنی درست کردن مکانی که مخاطب، نتیجه جستجوی مورد نظر خود را در کمترین وقت و به بهینه ترین حالت ممکن تماشا کند، دانست. قسمتی از این حالت به دست گوگل تهیه می شود اما بخش خیلی مهم آن در واقع به خود مدیر سئو وب سایت مربوط می شود.
در واقع این به معنایی است که مدیر سئو سایت شما با رهگیری از قوائد سئو که اگر به صورت اصولی انجام شود می تواند به بهتر شدن تجربه جستجو و هم به درست کردن این بستر کمک زیادی کرده و اعتبار قابل قبولی نزد گوگل پیدا کند. خب این بهترین چیزی هست که سایت شما مورد تایید گوگل باشد! چی از این بهتر !؟