خدمات ورود اطلاعات یا دیتا اینتری

ورود اطلاعات یا دیتا اینتری به وارد کردن اطلاعات مختلف شامل عکس، ویدئو، متن ، و مقاله و … گویند که در وب‌ سایت آنلاین ثبت می‌شود.

خدمات ورود اطلاعات یا دیتا اینتری

خدمات ورود اطلاعات یا دیتا اینتری

 

ورود اطلاعات یا دیتا اینتری به وارد کردن اطلاعات مختلف شامل عکس، ویدئو، متن ، و مقاله و … گویند که در وب‌ سایت آنلاین ثبت می‌شود.

ورود اطلاعات چه فایده ای دارد؟

فرض کنید شما به عنوان یک مشتری وارد یک فروشگاه می‌شوید و قصد خرید یک محصول را دارید. در این هنگام اطلاعاتی که فروشنده در اختیار شما می‌گذارد می‌تواند آگاهی شما از محصول را افزایش دهد و شما را از خرید مطمئن‌تر کند. حالا فکر کنید در حوزه آنلاین به سایتی مراجعه می‌کنید و اطلاعات کاملی در اختیار شما قرار می‌دهد. این اطلاعات همانند خریداری در حالت فیزیکی، اطلاعات شما درباره محصول را افزایش می‌دهد و می‌توانید با خیال راحت‌تری خرید کنید. اینجاست که کاربرد ورود اطلاعات یا دیتا اینتری معلوم می‌شود.

ورود اطلاعات چه تاثیری در کسب و کار (سایت) دارد؟

تاثیری که دیتا اینتری در کسب و کار دارد از چند جنبه قابل بررسی است. در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم نمود:

  1. اعتماد سازی و افزایش فروش:

هنگامی که شما بتوانید اطلاعات مفیدی را در سایت خود وارد کنید، این مسئله کمک می‌کند سایت شما دارای اطلاعات مفید در زمینه مورد نظر ‌شود و این موضوع اعتماد کاربران نسبت به کسب ‌و کار شما را رفته رفته افزایش می‌دهد.

کسب اعتماد مخاطب از اصلی‌ترین ارکان جهت فروش و افزایش فروش است.

  1. تبدیل به رسانه و منبع شوید:

تولید محتوا مناسب، جامع و کامل و سپس بارگذاری آن در سایت باعث می‌شود که شما بعد از مدتی در تمامی موارد قابل جستجو حضور داشته باشید. این مسئله در مدت زمان کوتاهی شما را تبدیل به رسانه و مرجع در حوزه کاری خواهد کرد.

برای مشاهده و کسب اطلاعات در مورد خدمات تولید محتوا کلیک کنید.

داشتن رسانه مزایای بسیاری برای کسب و کار خواهد داشت زیرا می‌توان تاثیر بسیاری برای مخاطبان ایجاد کند. موضوعی که سبب محبوبیت برندهایی همچون دیجی کالا ، نی نی سایت و … شده است.

  1. تاثیر در سئو:

ورود اطلاعات در سایت می‌تواند باعث ماندگاری بیشتر کاربران شود؛ چرا که آ‌ن‌ها می‌توانند از اطلاعات موجود در سایت استفاده کنند که این مورد در سئو سایت موثر است.

استانداردهای ورود اطلاعات؟

شما برای ورود اطلاعات یا دیتا اینتری در هر حوزه‌ای، باید استانداردهایی را رعایت کنید. برای مثال در حوزه پوشاک، شما باید رنگ لباس‌ها، جنس آن‌ها و سایز لباس‌ها را برای محصول مورد نظر درج کنید یا مثلا در حوزه فروش موبایل، شما باید اصل بودن گوشی مورد نظر را به کاربر نشان دهید. این اطلاعات باعث رضایت بیشتر کاربران می‌شود و آن‌ها می‌توانند خرید مطمئن‌تری داشته باشند.

تشخیص استاندارد ها بر اساس بررسی و پرسش و پاسخ از مخاطبان و مشتریان بدست می‌آید. آژانس دیجیتال مارکتینگ ژوپین با تجربه و آگاهی از حوزه های مختلف سعی می‌کند بهترین استاندارد ها را بر اساس نیاز مخاطبین تهیه کند و ورود اطلاعات به کامل‌ترین شکل ممکن انجام شود.

ورود اطلاعات یا دیتا اینتری

در جهان دیجیتال فعلی، با میزان زیادی از اطلاعات و داده‌ها مواجه هستیم. افرادی که در ورود اطلاعات یا دیتا اینتری دارای مهارت هستند می‌توانند روش‌های تاثیرگذاری برای جمع‌آوری، سازماندهی و مطالعه این اطلاعات به مشتریان‌شان ارائه بدهند. این افراد با بهره‌مند شدن از ابزارهای تخصصی و فرآیندهای دیگری که به تعامل انسانی احتیاج دارند، به جمع کردن داده‌ها در جهان کسب‌وکار می‌پردازند.

از این داده‌های جمع شده می‌توان جهت تولید منافع کمپانی‌ها استفاده کرد، با استفاده از آن‌ها به تجزیه و آنالیز رقیب‌ها پرداخت، فرآیندهای داخلی را بهینه کرد و جریان‌های درآمدی جدیدی به‌وجود آورد. دیتا اینتری یا ورود اطلاعات یکی از خدماتی است که مجموعه ژوپین، آن را به بهترین شکل و با بهترین کیفیت ممکن برای شما انجام می‌دهد.

نحوه کار دیتا اینتر‌های حرفه‌ای

کارشناسان این حوزه به‌شکل فردی یا به‌عنوان قسمتی از یک تیم یا گروه بزرگ کار می‌کنند. آن‌ها بیشتر روزهای خود را با تجزیه و آنالیز اطلاعات و ورود آن‌ها به پایگاه‌های داده، صفحه‌های جدول‌ها یا آپلود محتوا سپری می‌کنند. متخصصان ورود اطلاعات در منزل یا دفتر کار، کار می‌کنند و با برنامه‌های کاربردی مثل مایکروسافت آفیس یا گوگل داکس کار می‌کنند. بعلاوه، کارشناسان این حوزه می‌توانند در هر رشته‌ای از صنایع در این دنیا وارد شوند. خیلی از آن‌ها امکان دارد از مدرک‌های آموزشی و گواهینامه‌های حرفه‌ای برای انجام دادن پروژه‌های تخصصی مثل اطلاعات پزشکی یا تحقیقاتی در حوزه قضایی و … برخوردار باشند.

وظایف کارشناسان ورود اطلاعات یا دیتا اینتری

متخصصین و کارشناسان این حوزه با استفاده از برنامه‌ها و مهارت تایپ کردن خودشان مقدار زیادی از اطلاعات را به فایلی در سیستم منتقل می‌کنند که امکان دارد این کار از یک کمپانی تا یک کمپانی دیگر متفاوت باشد. در موقعیتی معمول، مشتری مدارک و دیتاهایی مثل رسید پرداخت حق بیمه را که می‌خواهد ثبت کند، در حسابی اینترنتی که امن باشد آپلود کرده تا در دسترس واردکننده اطلاعات قرار بگیرد.

در اینجا امکان دارد برای منتقل کردن بعضی از این اطلاعات با فرمت‌های مشخص، برنامه‌های حرفه‌ای مثل OCR ( تشخیص نوشتار نوری ) به ‌کار گرفته شود و بقیه‌ی بخش‌ها با استفاده از دست یا دیکته تایپ می‌گردند. در حالی که فناوری‌های نوین، خیلی از جنبه‌های جمع‌آوری اطلاعات را راحت کرده‌اند، اما دسترسی و پردازش با دقت و موثر داده‌ها، اهمیت زیادتری پیدا کرده است. کارشناسان این حوزه با استفاده از دقت و تمرکزی که دارا هستند، در کوتاه‌ترین زمان ممکن این امور را انجام می‌دهند.

انواع شغل‌های ورود داده یا دیتا اینتری

دو نوع اصلی از شیوه‌های اشتغال در حوزه ورود داده، دورکاری و کار تمام وقت می‌باشند. در ادامه به ویژگی‌های آن‌ها می‌پردازیم.

۱- دورکاری

  • کارکنان دورکار در این شغل، خودشان محل مناسب برای کار کردن را گزینش می‌کنند.
  • ساعت‌های کاری را هم معمولا خود کارمندان تعیین می‌کنند.
  • دورکارها (فریلنسرها) در حوزه ورود اطلاعات یا دیتا اینتری، اغلب به‌شکل پروژه‌ای یا برحسب میزان کلیدهای فشرده شده در مدت زمان مشخص حقوق دریافت می‌کنند و گرفتن حقوق به‌شکل ساعتی، خیلی رایج نیست.
  • فریلنسری (دورکاری) در این حوزه به شما این امکان را می‌دهد تا در کنار کار تمام وقت در صنعت‌های گوناگون یا بدست آوردن مدرک‌های تحصیلات تکمیلی، بیشتر درآمد بدست آورید.
  • کارفرمایان در دورکاری، بیشتر از رزومه کاری دورکارها، توان تکمیل وظیفه‌های کاری و قابل اعتماد بودن آن‌ها برای‌شان مهم است. به‌عنوان نمونه، توانایی تایپ کردن فوری یک مهارت خیلی باارزش است.

۲- کار تمام وقت

  • اگر کار تمام وقت داشته باشید، باید به‌صورت حضوری در سازمان یا شرکت کار کنید که به‌شکل ساعتی حقوق دریافت می‌کنید.
  • در کار تمام وقت برخلاف فریلنسرها، می‌توانید از مزایایی مانند مرخصی، پاداش و بیمه نیز بهره‌مند شوید.
  • مزایا و پاداش برای شما در این نوع کار به عملکرد شما بستگی دارد. به این معنا که سرعت، دقت و صحت ورود اطلاعات مهم می‌باشد.

 

انتخاب درست دیتا اینتر‌ حرفه‌ای

از آنجایی که شما به احتمال فراوان، چندین کارشناس دیتا اینتری را در نظر گرفته‌اید، قطعا می‌خواهید برای گزینش دیتا اینتر شایسته، زمان کافی را بگذارید. شما می‌توانید با آن‌ها مصاحبه‌ای ویدیویی یا تلفنی داشته باشید تا درباره مواردی مثل حرفه‌ای بودن، علم موردنیاز و شخصیت‌شان مطمئن‌تر شوید. سعی کنید مصاحبه را برای ارزیابی ویژگی‌های مهم دیتا اینترها به‌کار ببرید، خصوصیاتی که در رزومه‌ها درج نمی‌شوند. نهایتا، از پرسش سوالات سخت دریغ نکنید. اینکه ببینید دیتا اینترها در فشار چطور از خود عکس‌العمل نشان می‌دهند، می‌تواند پیش‌زمینه‌ی مناسبی برای چگونگی انجام پروژه شما باشد.

تیم کاربلد و حرفه‌ای ژوپین همراه شماست تا نگران ثبت و مدیریت دیتاها نباشید و بتوانید روی مسائل اصلی و پراهیمت بیزینس خود تمرکز کنید و سریع‌تر و مطمئن‌تر به هدف‌های خود دست پیدا کنید.