دانشنامه دیجیتال مارکتینگ

ابزارهای ویدیو مارکتینگ

سرویهای اشتراک ویدیویی

با افزایش روزافزون کاربران سرویسهای اشتراک گذاری ویدیو، میتوان نتیجه گرفت که طرفداران محتوای ویدیویی هرروز رو به رشد هستند.دلایل مختلفی برای این استقبال وجود دارد از جمله اینکه پیام ما در یک محتوای ویدیویی به صورت سمعی و بصری به مخاطب پیام انتقال داده میشود که باعث افزایش تاثیرگذاری بیشتر بر روی مخاطبان و تسریع در انتقال پیام نسبت به سایر شیوه هاست. علاوه بر این در ویدیو میتوانیم به جزئیات  بیشتری بپردازیم که باعث افزایش آگاهی کاربران در زمینه مورد نظر میشود.از دیگر مزیتهای  مهم  محتوای ویدیویی، اعتماد است و به کاربران کمک میکند تا راحت تر راجع به خرید تصمیم بگیرند.

ویدئو مارکتینگ

معرفی ۱۰ مورد از سرویسهای اشتراک گذاری ویدیو

سایتهای بسیار خوب و متنوعی برای اشتراک گذاری ویدیو در ایران و هم خارج از ایران وجود دارند که به صورت رایگان میتوان از آنها استفاده کرد.در ادامه به معرفی برخی ازمعروفترین سرویسها میپردازیم.

۱. یوتیوب

یوتیوب بزرگ‌ترین پلتفرم توضیح محتوای ویدیویی و دومین وب‌سایت پربازدید جهان است. یوتیوب توسط سه کارمند سابق پی‌پل در فوریه سال ۲۰۰۵ ایجاد شد و در سال ۲۰۰۶ به قیمت ۱٫۶۵ میلیارد دلار به تصاحب گوگل در آمد.

۲. آپارات

آپارات یکی از سرویس‌های اشتراک‌گذاری ویدئو در ایران است که توسط توسط شرکت فناوران ایده پرداز صبا و با مدیریت محمدجواد شکوری‌مقدم است. در حال حاضر آپارات در رتبه دوم الکسا در ایران بعد از گوگل قرار دارد.

۳. نماشا

این وب سایت بعد از آپارات در رتبه دوم جزئی از پربازدیترین وب سایتهای اشتراک گذاری ویدیو قرار دارد.

۴. تماشا

این وبسایت مشابه نسخه قبلی آپارات میباشد.از مهمترین مزیتهای سرورهای این سایت امکان بارگذاری و دانلود ویدئو ها بدون کاهش حجم ویدئو است.

۵. جعبه

سایت جعبه در حال حاضر در جایگاه چهارم قرار دارد و ویژگی کسب درآمد یکی از بهترین ویژگی های این سایت است.

۶. دالفک

۷. میهن ویدئو

۸. Mp4

۹. آموزش تی وی

۱۰. Tvniko

۱۱. نمایش

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *