ابزارهای دیجیتال مارکتینگ

هوش مصنوعی در مشهد و اثرات آن در دیجیتال مارکتینگ

هوش مصنوعی

بکارگیری از علم هوش مصنوعی در مشهد

امروزه با پیشرفت تکنولوژی در سراسر دنیا همچنین مشهد  و ترویج استفاده از فضای مجازی ، داده های منتشر شده در این فضا با سرعت غیر قابل باوری رشد می کند ، داده هایی که به وسیله ی آن میتوان انگیزه ، علایق و سلایق هر کاربر را درک کرد .

بی شک یکی از بهترین ابزار پردازش این داده ها استفاده از هوش مصنوعی و الگوریتم های آن است .

استفاده از داده های منتشر شده توسط کاربران و پردازش آن توسط هوش مصنوعی به منظور به دست آوردن درک آماری مفیدی از چگالی جامعه ی هدف یک محصول در یک منطقه ، علاقه یا سلیقه افراد و همچنین آنالیز نیاز های آن ها و … استفاده کرد، بالطبع با دانستن این اطلاعات میتوان اقدامات مفیدی در جهت بازاریابی محصولات و کسب و کار انجام داد.

علاوه بر این ، میتوان از الگوریتم های هوش مصنوعی و داده هایی نظیر تراکنش های کارت های بلیت الکترونیک نیز در مدیریت و همچنین مارکتینگ خدمات شهری بهره برد.

 

هوش مصنوعی در من کارت های مشهد
من کارت هوش مصنوعی در مشهد

به عنوان مثال با استفاده از داده های من کارت و هوش مصنوعی در مشهد میتوان در نقشه ی حرکت اتوبوس ها و یا تعداد اتوبوس های لازم برای هر خط بازنگری کرد و همچنین از آنالیز این تراکنش ها و تحلیل آماری آن ها به وسیله الگوریتم های بهینه می توان تراکم جمعیت در روز های خاص در مناطق مورد نظر را پیش بینی کرد و از آن به جهت بازاریابی محصولی خاص یا ارایه خدمات به جهت جلب مشتری بهره برد ، در نتیجه بهره گیری از هوش مصنوعی در مشهد و استفاده از داده های شهری نقش بسیار مفیدی در مدیریت خدمات شهری و بازاریابی محصولات و خدمات دارد.

از دیگر نمونه های پیاده سازی هوش مصنوعی در دنیای دیجیتال مارکتینگ می توان به سیستم های پیشنهاد گر اشاره کرد. این سیستم ها با توجه   به سابقه ی کاربر و تحلیل داده های ثبت شده از او اقدام به پیشنهاد محصولات یا خدماتی می کند که به احتمال بسیار زیاد کاربر از آن ها استقبال خواهد کرد.

نمونه هایی از آن در وبسایت های مطرح همانند Netflix ، Amazon و حتی برخی از وبسایت های داخلی نظیر دیجی کالا موجود است.

استفاده از هوش مصنوعی در طراحی وبسایت کسب و کارتان یا بهره گیری از نتایج تحلیل ها برای بازاریابی شما را حرفه ای تر می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *