تحلیل, دانشنامه دیجیتال مارکتینگ

شرکت بازاریابی آنلاین حرفه ای همه کار را برایتان انجام می دهد

شرکت بازاریابی آنلاین

ابتدا به طور مختصر مفهوم بازاریابی آنلاین را توضیح می دهیم و در ادامه به فعالیت های انجام شده توسط شرکت های بازاریابی آنلاین می پردازیم.

مفهموم بازاریابی آنلاین

امروزه با توجه به افزایش میزان استفاده از اینترنت برای تهیه کالا و خدمات، به احتمال قوی تعریف بازاریابی اینترنتی را زیاد شنیده اید و مشاغل بسیاری را دیده اید که با استفاده از این روش کسب و کار خود را رونق داده اند.

به بیان ساده بازاریابی آنلاین یا اینترنتی (Online Marketings)، برقراری ارتباط با مشتریان از طریق ابزارهای آنلاین و یا در واقع همان جذب و حفظ مشتری به صورت اینترنتی است. در حقیقت آن دسته از فعالیت‌های بازاریابی دیجیتال که در بستر اینترنت اتفاق می‌افتند در حوزه بازاریابی اینترنتی یا آنلاین قرار می‌گیرند.

به طور کلی بازاریابی آنلاین همان اهداف شکل های بازاریابی سنتی را دنبال می کند منتهی به شکل هوشمندانه تر و هدفمندتر. دیده شدن و برندینگ، فروش بیشتر و پیدا کردن مشتری های جدید تنها برخی از اهداف و خدمات دیجیتال مارکتینگ می باشد.

بازاریابی اینترنتی، تبلیغات آنلاین یا آنلاین مارکتینگ همگی بیانگر یک مفهوم هستند. کاهش هزینه ها، انعطاف پذیری، قابلیت اندازه گیری و تحلیل دقیق داده ها، کنترل بیشتر، توانایی برقراری ارتباطات موثرتر و … از مزایای این شکل از بازاریابی هستند. یک شرکت بازاریابی آنلاین با تجربه، تمام تلاش خود را برای حفظ تعادل بین تمام فاکتورهای ذکرشده بکار میگیرد.

تعریف شرکت بازاریابی آنلاین

به شرکت هایی که خدمات بازاریابی وفروش آنلاین ارائه می دهند و در حقیقت با بکارگیری مجموعه ای از ابزارها و متدها برای ترفیع محصول  و برند شما در بستر اینترنت گام برمی دارند شرکت بازاریابی آنلاین گفته می شود.

شرکت های بازاریابی آنلاین ۷ زیر شاخه اساسی زیر را جهت دستیابی به اهداف خود پیاده سازی می کنند:

  1. سئو(SEO) یا بهینه سازی سایت
  2. بازاریابی موتورهای جستجو (SEM)
  3. بازاریابی محتوا (Content Marketing)
  4. بازاریابی شبکه های اجتماعی (Social Media Marketing)
  5. بازاریابی ایمیلی یا ایمیل مارکتینگ (Email Marketing)
  6. تبلیغات اینترنتی (تبلیغات در سایت ها و اپ های پر بازدید و مرتبط)
  7. بازاریابی ویدئو (Video Marketing)

برای آنکه بهترین نتیجه را از بازاریابی آنلاین خود بگیرید اول از همه شما نیاز به یک وب سایت دارید که با توجه به اصول سئو و نیازهای کاربران و مشتریان شما طراحی شده باشد و دسترسی به مطالب آن برای مشتریان شما راحت باشد. کاربر پسند و ریسپانسیو بودن سایت شما می تواند تاثیر بسیار مثبتی بر روی بازاریابی آنلاین شما داشته باشد.

با توجه به آنکه سئو و بهینه سازی سایت مقرون به صرفه ترین و پر بازده ترین روش تبلیغات اینترنتی می باشد بهتر است تمرکز اصلی خود را بر روی این روش قرار دهید.

از طرفی برخلاف تبلیغات مقطعی، بازاریابی محتوایی یک استراتژی بلند مدت است که با استفاده از آن به مخاطبانتان نشان می دهید که برای آنها واقعا ارزش قائل بوده و محتوای ناب و اخصاصی بسته به نیاز آنها تهیه کرده اید. مشتریان، اهداف و جنبه های مختلف کسب و کارتان را بشناسید. به مخاطبانتان محتوای مختص به خودشان را ارائه کنید و با تداوم آن، رابطه ای قوی بین آنها و خودتان ایجاد کنید.

دقت داشته باشید منظور از محتوا صرفا محتوا متنی نیست بلکه پادکست ها، فایل های ویدئویی، کتاب های الکترونیکی، اینفوگرافیک ها و عکس ها، همگی در «جعبه ابزار» بازاریابی محتوایی قرار می گیرند.

البته به این نکته نیز توجه نمایید که هر شرکت و کسب و کاری پلن تبلیغاتی منحصر بفرد خود را نیاز دارد از این رو قبل شروع بازاریابی آنلاین حتما کسب و کار خود را آنالیز و پلن مناسب تبلیغاتی خود را برنامه ریزی نمایید. این نیازمند دانش و تجربه در حوزه ی تبلیغات می باشد. به همین خاطر اکثر شرکت های بازاریابی آنلاین چندین پکیج متفاوت بسته به نوع کسب و کارها و استراتژی تبلیغاتی آن ها تهیه نموده و شما را در جهت انتخاب پلن موثر همراهی می کنند.

مزایای برون سپاری تبلیغات خود به شرکت بازاریابی آنلاین

  • دیدگاه جدید نسبت به کسب و کار خود بدست می‌آورید.
  • بازاریابی شما حتی در تعطیلات و بروز حادثه برای کارکنانتان،دچار مشکل نخواهد شد.
  • دستیابی به تیمی باتجربه از کارشناسان دیجیتال مارکتینگ
  • از بازگشت سرمایه اطمینان دارید.
  • با آخرین بروزرسانی‌ها در دنیای دیجیتال مارکتینگ هماهنگ و سازگار هستید.
  • می‌توانید تمرکز بر روی هسته محوری کسب و کار خود داشته باشید.
  • کار بیشتر، در کمترین زمان انجام می‌شود.
  • ارائه گزارش‌های تحلیلی از فعالیت‌ها توسط آژانس دیجیتال مارکتینگ
  • مدیریت و کاهش هزینه‌های تبلیغاتی

برای انجام این کار لازم است در ابتدا شرکت بازاریابی اینترنتی را بیابید که بتواند استراتژی درستی برای انجام بازاریابی با توجه به بودجه شما بدهد. شرکت بازاریابی آنلاین ژوپین با تیمی متخصص و جوان در زمینه طراحی وب، سئو و بهینه سازی وب سایت و همچنین بازاریابی دیجیتال و ارائه پکیج های تبلیغاتی متنوع، می تواند انتخاب مناسبی برای انجام امور بازاریابی آنلاین شما باشد. جهت اخذ مشاوره های بیشتر با شماره تلفن های ژوپین تماس بگیرید.

نتیجه گیری

بازاریابی آنلاین همان اهداف بازاریابی سنتی را دنبال می کند ( جذب و حفظ مشتری). آنلاین مارکتینگ یا تبلیغات اینترنتی، بسیار ابزار محور و نیازمند اندازه گیری است. از ابزارهای عمومی تر مانند سرچ کنسول گوگل و گوگل آنالیتیکس گرفته تا ابزارهای هوش تجاری یا Business Intelligence برای تحلیل های پیچیده تر.

هرچند بازاریابی آنلاین شامل بخش های مختلفی است اما این بخش ها عملا از هم جدا شدنی نبوده و با هم اشتراکاتی دارند. محتوا عضو جاری در تمام شاخه های بازاریابی اینترنتی است و کپی رایتینگ مهارتی است که بدون شک هنگام راه اندازی کمپین های مختلف به آن نیاز خواهید داشت.

این روزها بیشتر شرکت ها، صرف نظر از بزرگی و کوچکی، از روشهای بازاریابی آنلاین یا اینترنتی بهره می برند. علت این امر هزینه بر بودن دسترسی به میلیون ها مخاطب هدف می باشد. اما چالش جدی و پیش رو تمام این کسب و کارها، پیدا کردن شرکت بازاریابی آنلاین باتجربه و کاردرست می باشد تا بتوان با خاطری آسوده و جلوگیری از اتلاف هزینه مسئولیت بازاریابی آنلاین خود را به آنها سپرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *