بیش از ۳۶درصد کسب و کارها به صورت آنلاین محصولات و خدمات خود رابه فروش می رسانند و با توجه به اینکه استان فارس رتبه ۴را در کسب و کارهای اینترنتی ایران دارد.داشتن اطلاعات و دانش کافی در این زمینه برای همه ی کسب و کارها امری ضروری به حساب می آید.
پس قبل از اینکه کسب و کارتان با شکست مواجه شود آن را آنلاین کنید و با ما به دنیای دیجیتال مارکتینگ وارد شوید.

سرفصل های دیجیتال مارکتینگ

  • ارکان اصلی دیجیتال مارکتینگ
  • شناخت بازار در اینترنت
  • بازاریابی محتوا  Content Marketing
  • بازاریابی درونگرا
  • معرفی ابزارهای عملیاتی برای دیجیتال مارکتینگ
  • طراحی زیرساختهای سازمانی جهت اجرای استراتژی دیجیتال مارکتینگ/ وظایف سازمانی مختلف
  • بازاریابی از طریق موتورهای جستجو  SEM
  • بازاریابی از طریق شبکه های اجتماعی
  • تکنیکهای موفقیت در بازاریابی از طریق اینستاگرام
  •  تکنیکهای بازاریابی از طریق تلگرام
  • تکنیکهای بازاریابی از طریق لینکدین
  • معرفی ابزارهای آنالیز شبکه های اجتماعی
  • بازاریابی چریکی آنلاین
  • بررسی نمونه های موفق ایرانی و جهانی در کمپینهای دیجیتال مارکتینگ
  • تشریح تبلیغات آنلاین
  • تکنیکهای ایمیل مارکتینگ و خصوصیات آن و نحوه کار با پنل ایمیل مارکتینگ
  • تبلیغات گوگل(Google Adwords
  • تجزیه و تحلیل توسط گوگل ( Google Analytics ) – نحوه کار با گوگل آنالیتیکس
  • نحوه کار با گوگل وب مستر  ( Google Webmaster )
  • تشریح تبلیغات کلیکی (Pay Per Click)
  • اصول ارتقا وب سایت در موتورهای جستجو SEO
  • نقش برندسازی اینترنتی در موفقیت یک کمپین تبلیغاتی در اینترنت
  • ایده پردازی و نقش آن در طراحی استراتژی تبلیغات اینترنتی
  • بودجه ریزی عملیاتی در طراحی استراتژی دیجیتال مارکتینگ
  • نحوه طراحی کمپین دیجیتال مارکتینگ

سرفصل مباحث کارگاه تخصصی دیجیتال مارکتینگ
۱-اصول دیجیتال مارکتینگ
۲-بازاریابی،تبلیغات و فروش از طریق شبکه های اجتماعی (اینستاگرام و تلگرام)
۳-بازاریابی،تبلیغات و فروش از طریق گوگل (Google Adwords)
۴-بازاریابی،تبلیغات و فروش از طریق تولید محتوا و SEO

 

سئو با رویکرد دیجیتال مارکتینگ

با توجه به سرعت رشد استفاده از اینترنت و رقابت بین کسب‌وکارها برای جذب مشتری و دیده شدن در صفحات اول موتورهای جستجو، آشنایی با مبحث بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو بیش از پیش اهمیت پیدا می‌کند. از این رو کسب اطلاعات به روز و دانش فنی در این زمینه جزو شروط  لازم داشتن یک کسب‌وکار موفق است. سئو کردن وبسایت بخش مهمی از عملیات دیجیتال مارکتینگ هست و به جرات می‌توان گفت سئو تضمین‌کننده برگشت سرمایه‌گذاری شما برای بازاریابی اینترنتی است.

این دوره فقط ویژه متخصصین این حوزه نیست و از مفاهیم مقدماتی تا پیشرفته را پوشش خواهد داد. بنابراین همه علاقه مندان این مبحث امکان شرکت در دوره را دارند. اساتید آکادمی در طی دوره و پس از انتهای دوره همراه شرکت کنندگان خواهند بود تا دوستان یک پروژه شخصی را به نتیجه برسانند.
هر آنچه باید بدانید به شما می آموزیم. این دوره، برخلاف سایر دوره های دیجیتال مارکتینگ که صرفا” اجرایی طراحی شده، شما را با اصول مدیریتی و همزمان اجرایی یک کسب و کار آنلاین آشنا کرده و به شما کمک می نماید تا تجارت آنلاین خود را راه اندازی کنید و یا مدیریت کلان و ارشد دیجیتال مارکتینگ یک شرکت یا سازمان را به عهده بگیرید.

آکادمی تخصصی دیجیتال مارکتینگ پس از دوازده کارگاه آموزشی و عملیاتی شرکتی و اختصاصی، سیزدهمین دوره حرفه ای دیجیتال مارکتینگ ( نخستین دوره عمومی )  با رویکرد کارآفرینی و راه اندازی کسب و کار در آکادمی دیجیتال مارکتینگ بایابیت برگزار می نماید.دانشجویان میتواند پس از پایان دوره تقاضای دریافت گواهینامه رسمی و بین المللی ACS آمریکا با مهر و تایید فدرال آمریکا و همچنین گواهینامه بین المللی INO Cert کانادا بنمایند.نام کامل دوره:
دوره حرفه ای دیجیتال مارکتینگ با رویکرد کارآفرینی و راه اندازی استارت آپ

  • موسسه ای هستیم تخصصی در حوزه دیجیتال مارکتینگ و دارای مجوز از مرکز توسعه رسانه های دیجیتال.
  • ۱۱ سال سابقه در حوزه دیجیتال مارکتینگ از مشاوره گرفته تا اجرا و پایش کمپین های بازاریابی دیجیتال داریم.
  • نخستین موسسه دیجیتال مارکتینگ متشکل از منتورهای حرفه ای همزمان کلاسیک و دیجیتال خوشنام و با سابقه هستیم.
  • سابقه ای طولانی در آموزش دیجیتال مارکتینگ و توانمندسازی استارت آپ ها داریم و به آموزش های تئوریک بسنده نکرده ایم.
  • موسسات ما مجری دوره های کارورزی دانشجویان مقاطع کاردانی و کارشناسی دانشگاه های دولتی، آزاد اسلامی و علمی کاربردی سراسر کشـور هستند و در زمینه تربیت نیروی متخصص و توانمندسـازی کارآموزان و دانشجـویان دانشگاه ها از تجارب بی نظیـری بر خوردارند.

 

چرا تخصص در زمینه دیجیتال مارکتینگ از هر مهارتی واجب تر است ؟

 

  • آیا می دانید که سرعت اطلاع رسانی و تبلیغات در محیط وب چند برابر تبلیغات و بازاریابی محیطی هست ؟
  • تا به حال به قدرت تاثیر گذاری فضای مجازی بر کاربران و مخابان آنلاین توجه کرده اید ؟
  • در خصوص پهنه و گستره اطلاع رسانی کمپین های بازاریابی یا تبلیغاتی در اینترنت چه می دانید ؟
  • دقت کمپین های بازاریابی دیجیتال را با کمپین های بازاریابی محیطی مقایسه نموده اید ؟
  • قدرت آنالیز و تحلیل رفتار مشتریان در دیجیتال مارکتینگ نسبت به سایر روش های بازاریابی چگونه است ؟
  • هزینه اجرای کمپین های دیجیتال مارکتینگ نسبت به روش های سنتی معمول چقدر است ؟
  • در مورد سرعت تاثیرگذاری فضای مجازی بر مخاطبین هدف چه می دانید ؟
  • تا کنون در خصوص قابلیت بخش بندی مخاطبین هدف در اجرای یک فعالیت بازاریابی و قدرت دیجیتال مارکتینگ در این حوزه چیزی شنیده اید؟
  • هدف از برگزاری این دوره: 
  • تربیت کارآفرین به گونه ای که با کسب دانش و مهارت لازم برای راه اندازی استارت آپ و مدیریت کمپین دیجیتال مارکتینگ آن، قادر به رشد و توسعه آن باشد.
  • تربیتمدیران و مشاورین دیجیتال مارکتینگ، تا با افزایش دانش خود در این حوزه و کسب تجربه، به راحتی قادر به مدیریت و ارائه مشاوره بازریابی آنلاین به سازمان ها، شرکت ها و استارت آپ ها باشند.
  • کمک به کسب و کارهای فعالی که در فروش خود با مشکل دچار هستند و افت شدیدی را تجربه می کنند. 

 

سرفصل مباحث:

 

  • ارتباط میان بازاریابی آفلاین و آنلاین
  • دیجیتال مارکتینگ چیست و از کجا شروع میشود ؟
  • ابزار مخصوص دیجیتال مارکتینگ کدام هایند ؟
  • راهکارهای تحقیقات بازار در دیجیتال مارکتینگ
  • اصول اجرایی پیاد سازی بازاریابی ربایشی
  • اصول و راهکارهای پایش، مانیتورینگ و تحلیل اقدامات اجرا شده
  • آشنایی با ارکان اصلی دیجیتال مارکتینگ شامل :
  • اصول پایه ای توسعه و طراحی وب سایت
  • اصول تولید محتوا content Generation
  • اصول بازاریابی محتوا Content Marketing
  • اصول بازاریابی و تبلیغات در شبکه های اجتماعی Social Marketing
  • اصول بازاریابی در گوگل Google Adwords
  • اصول تجزیه و تحلیل داده ها توسط گوگل Google Analytics
  • اصول مدیریت سایت با کمک گوگل وب مستر Google Webmaster
  • اصول بهینه سازی سایت Search Engin Optimization -SEO
  • استراتژی بازاریابی آنلاین Online Marketing Strategy
  • ایمیل مارکتینگ و خبرنامه Email Marketing تبلیغات آنلاین ( PayPer Click (PPC) – Cost Per Click (CPC

تفاوت این دوره با سایر دوره های مشابه در چیست؟

 

  • برگزار کننده ی این دوره یکی از رهبران دیجیتال مارکتینگ در کشور است و تجارب ارزنده ی عملی و کاربردی بسیاری در حوزه شتابدهی به استارت آپ ها و کسب و کارهای نوظهور و نیز آندسته از کسب و کارهایی که به رکود فروش مواجه بوده اند و نیز طراحی و اجرای کمپین های بازاریابی و فروش آنها دارد.
  • اساتید این دوره مدیران ارشد موسسه بایابیت هستند و سابقه ای طولانی در حوزه بازاریابی کلاسیک و دیجیتال مارکتینگ دارند.
  • در پایان هر جلسه، کار عملیاتی جدیدی به دانشجویانمان واگذار می کنیم و بر صحت انجام آن نظارت و جهت اجرا به آنان کمک می کنیم.
  • تجارب خود را در حوزه خدمات رسانی به مشتریانی چون اسنپ ، Mr Bilit ، مبین نت ، IHome ، مجتمع فنی تهران ، ZoodRoom ، شابش و سایر استارت آپ ها به کارآفرینان جوان انتقال خواهیم داد.
  • سرفصل های طراحی شده در دوره بر خلاف بسیاری از دوره های مشابه، حاصل سال ها تجربه ، دانش اندوزی و اجرای حرفه ای کمپین های دیجیتال مارکتینگ می باشد. به گونه ای که دانشجو بلافاصله پس از اتمام دوره می تواند در قالب یک کارآفرین، با گردآوری تیم اجرایی خود، شروع به طراحی کسب و کار خود کرده و اقدام به راه اندازی صحیح و اصولی آن نماید.
  • حضور همزمان دو استاد بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ در کلاس برای نخستین بار در کشور با هدف آموزش کامل اصول پایه کارآفرینی و بازاریابی آفلاین و آنلاین.
  • وجود Case Study و نمونه های عملیاتی اجرایی در حین آموزش برای نخستین بار در کشور در حوزه تحقیقات بازار، طراحی فروشگاه آنلاین و استفاده از ابزار دیجیتال مارکتینگ.
  • و از همه مهم تر: از دانش آموختگان خود در جهت راه اندازی کسب و کارشان حمایت می کنیم و ابزار لازم جهت راه اندازی اولیه کسب و کارشان را به مدت سه ماه به رایگان در اختیارشان قرار می دهیم.