خلاقیت, دانشنامه دیجیتال مارکتینگ

تبلیغات دیجیتال مارکتینگ

تبلیغات خود را به ما بسپارید

تبلیغات دیجیتال مارکتینگ

در دوره‌ای که افراد زمان زیادی را در شبکه های اجتماعی و در اینترنت سپری می‌کنند، شما می‌توانید با استفاده از این فضا به معرفی برند خود پرداخته و مخاطبان را تشویق به خرید محصولات برند خود کنید.

تبلیغات دیجیتال شامل دسته‌های مختلفی از تبلیغات می‌شود که در  زمینه دیجیتال مارکتینگ ارائه میشود در ادامه به معرفی آن‌ها و خدماتی که ارائه می‌کنند میپردازیم :

تبلیغات خود را به ما بسپارید

۱)  اینفلوئنسر مارکتینگ :

در واقع شما به افراد تاثیرگذار در شبکه های اجتماعی در خواست تبلیغات برای برند خود را میدهید . قابل ذکر است که امروزه اینفلوئنسرهای اینستاگرام بسیار تاثیرگذار در روند پیشرفت شما میباشند .

زیرا نتایج تحقیقات نشان می‌دهند که مردم تمایل دارند تا محصولات و خدماتی که از سوی افراد قابل اعتماد به آن‌ها معرفی می‌شود را خریداری کنند. در واقع شما تبلیغات غیر مستقیم انجام میدهید .

 

۲)  تبلیغات در اینستاگرام و تلگرام :

اینستاگرام یکی از محبوب‌ترین و پرقدرت‌ترین ابزارهای تبلیغات در دنیای تبلیغات دیجیتال است. اینستاگرام  برای بازاریابی محتوا و ارتباط با مشتری و شنیدن نظرات آن‌ها بسیار کارآمد است.

 

امروزه به دلیل استفاده زیاد از شبکه های اجتماعی نیز این روش تبلیغات بسیار موجب پیشرفت میباشند ، البته باید به این مساله توجه کنید که تنها شما نیستید که به قابلیت بالای اینستاگرام در جذب مشتری پی برده‌اید! رقبای شما در نیز در این پلتفرم حضور داشته و در پی معرفی محصولات و خدمات خود به کاربران هستند. بنابراین باید با یک برنامه دقیق به تبلیغات در اینستاگرام بپردازید تا با صرف هزینه‌ای معقول، برند خود را در معرض دید عموم قرار دهید.

 

تبلیغات در تلگرام به دلیل داشتن امکاناتی مانند پیام‌های صوتی و تصویری انواع فایل و محیط کاربری بسیار آسان، از اپلیکیشن های محبوب در ایران میباشد.با امکاناتی نظیر کانال های تلگرامی ، امکان فعالیت تجاری در تلگرام بسیار اسان میباشد. در واقع کانال های تلگرامی با فالوورهای بالا ,و تعداد ویو view زیاد به راحتی پول در می اورند.

 

۳)  تبلیغات بنری :

تبلیغات بنری و اجاره بنرها برای مدتی مشخص، از محبوب ترین انواع تبلیغات در ایران هستند.

این نوع تبلیغات برای همه قشر افراد قابل مشاهده است بطوریکه افرادی که در شبکه های مجازی عضو نیستند از تبلیغات شما با خبر میشوند .

البته باید توجه داشت که تاثیرگذاری این نوع تبلیغات وابسته به نوع طراحی بنر تبلیغ شما میباشد ، زیرا نمای یک تبلیغ در وهله اول برای جذب مشتری قرار دارد. مثلا استفاده از سایز مناسب ، فونت مناسب ، عکس و تصویر های مناسب از موارد قابل توجه است .

 

 

۴)  تبلیغات ویدیویی :

این نوع تبلیغات هم مانند تبلیغات دیگر مفید هستند ولی احتمال تماشای انها نسبت به موارد دیگر کمتر میباشد . بیشتر این نوع تبلیغات را میتوانید قبل شروع یک ویدیویی که میخواهید ان را مشاهده کنید ببینید . به طور مثال تبلیغات ابتدای ویدیوهای  اپارات که پس از پخش انها میتوانید ویدیو اصلی را ببینید .

 

۵)  تبلیغات در گوگل ادز :

طبق امار در هر ثانیه ۲٫۳ میلیون جستجو در گوگل انجام می‌شود. کاربری که در گوگل کلمه‌ای را جستجو می‌کند مشخصاً به دنبال یافتن اطلاعات درباره آن کلمه است و اگر تبلیغات شما موثر باشد  در این لحظه می‌توانید ترافیک زیادی  جذب سایت شما کند.

در واقع شما میتوانید  با پرداخت هزینه  به سرعت در جایگاه مناسب و صفحات اول نتایج جستجوی گوگل قرار بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *