ابزارهای دیجیتال مارکتینگ

صفر تا صد راه اندازی فروشگاه اینترنتی

صفر تا صد راه اندازی فروشگاه اینترنتی

صفر تا صد راه اندازی فروشگاه اینترنتی

یکی از موضوعاتی که این روزها به فکر بسیاری از افراد می‌آید راه اندازی فروشگاه اینترنتی است. می‌توان تمایل مردم جامعه را به خرید آنلاین دلیل ترغیب بیشتر دانست. بعد از بررسی و مشاهده تراکنش حدودی و قانع شدن برای راه اندازی فروشگاه آنلاین نوبت به تصمیم گیری می‌رسد.

تصمیم گیری در خصوص حوزه کاری یا محصولی که قصد فروش آن را داریم. بعد از تحقیق و نتیجه گیری در مورد محصول می‌توانیم بگویم تصمیم نهایی برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی از سمت ما گرفته شده است. اما تازه به این مضوعات فکر میکنیم که حال برای شروع باید چه کنیم؟

این فکر سوالاتی را هم به دنبال دارد مثلا نحوه ایجاد یک فروشگاه اینترنتی در کوتاه‌ ترین زمان و با صرف کمترین مبلغ چگونه است؟

یا چه مقدار باید زمان بگذاریم تا یک فروشگاه اینترنتی به فروش برسد؟

صفر تا صد راه اندازی فروشگاه اینترنتی

بعد از انتخاب محصول مورد نظر باید برای راه اندازی سایت اقدام کنیم. در ادامه مراحل راه اندازی فروشگاه انلاین را مرور میکنیم:

  1. انتخاب نام فروشگاه

اولین کاری که باید انجام بدهید انتخاب نام و ثبت یک دامنه است که برای اسم فروشگاه مناسب باشد. نام فروشگاه در حقیقت همان برندی است که مشتریان و مخاطبان شمار را با آن می‌شناسند. برای انتخاب راحت تر می‌توانید مقاله انتخاب نام دامنه وب سایت و فروشگاه اینترنتی را مطالعه کنید. بعد از انتخاب نام دامنه فقط کافیست آن را خریداری نمایید.

در صورتی که تمایل دارید کارشناسان آژانس دیجیتال مارکتینگ ژوپین می‌توانند در این مراحل شما را همراهی کنند.

  1. طراحی سایت فروشگاهی

بعد از انتخاب و خرید نام دامنه باید برای طراحی سایت فروشگاهی اقدام نمایید. سایت فروشگاهی در حقیقت بستر ارائه محصولات شما در فضای آنلاین است. برای سفارش طراحی سایت فروشگاهی به دنبال افراد و مجموعه هایی باشید که تجربه و مهارت کافی را داشته و نمونه کارهای مشابه در این حوزه داشته باشند.

موضوعی که در این بین معمولا توسط مجموعه های طراحی سایت انجام می‌شود، تهیه هاست است. اکثر مجموعه های طراحی سایت بر روی طرح های خود بخش خرید هاست را دارند و خودشان آن را انجام می‌دهند. اما شما هم بد نیست در این مورد اطلاعاتی داشته باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انتخاب هاست مناسب روی لینک آن کلیک کنید.

  1. تامین محصول و بارگذاری

قدم بعدی در راه اندازی فروشگاه اینترنتی موضوع تامین محصول و ارائه آن است. شما باید با توجه به حوزه کاری و موضوع آن به فکر تامین محصولات برای خریداران سایت باشید. ممکن است نیاز باشد که ابتدا محصول را بخرید و انبار کنید و بعد از خرید ، ارسال آن را انجام دهید. همچنین این احتمال وجود دارد که بتوانید با تامین کنندگان به توافق برسید که ابتدا محصول را بفروشید و سپس آن را تامین کنید.

بعد از تامین نوبت به بارگذاری محصولات روی فروشگاه اینترنتی می ‌رسد. اگر فرآیند بارگذاری همراه با تولید محتوا باشد تاثیر آن بر روی فروش شما بسیار بیشتر خواهد بود.

مجموعه آژانس دیجیتال مارکتینگ ژوپین خدمات طراحی سایت و خدمات تولید محتوا را با بهترین کیفیت برای کسب و کارهای آنلاین انجام می‌دهد.

  1. دریافت ای نماد

دریافت نماد اعتماد فروشگاهی یکی از قدم های دیگر در خصوص راه اندازی فروشگاه اینترنتی است. این موضوع در جلب اعتماد خریداران تاثیر مثبتی می گذارد. برای دریافت ای نماد می توانید به سایت enamad.ir  مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *