دانشنامه دیجیتال مارکتینگ

خدمات دیجیتال مارکتینگ

چتر دیجیتال مارکتینگ

خدمات دیجیتال مارکتینگ چیست ؟

تا چند سال اخیر خدمات دیجیتال مارکتینگ در اینترنت فقط شامل طراحی سایت بود.

اما با پیشرفت روزافزون سرعت ابترنت، به بازار آمدن تلفن همراه‌های هوشمند و حتی اینترنت همراه درِ حوزه‌های مختلفی رو به کسب و کار اینترنتی باز شد و آژانس‌هایی مانند ژوپین خدمات متنوع‌تری را برای ارائه به مشتریان خود آماده کردند.

در ادامه این مطلب به خدمات رایج دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی دیجیتالی در ایران که طی یکی دو تا سه سال اخیر بیشتر مورد توجه قرار گرفته است، اشاره خواهیم کرد.

۱.بهینه سازی موتور جستجو 

(Search Engine Optimization(SEO

نزدیک به ۷۵ درصد از شرکت ها برای بهینه سازی موتورهای جستجو برنامه ریزی و سرمایه گذاری میکنند (قبلاً مقاله‌ای در رابطه با این موضوع، تحت عنوان “سئو نیاز کسب و کارهای اینترنتی” در سایت منتشر شده است).

۲.تبلیغات پرداخت برای هر کلیک

(Pay-Per-Click Advertising (PPC

افرادی که روی تبلیغات کلیک می‌کنند ۵۰ درصد بیشتر از دیگران تمایل به خرید دارند.

این استراتژی تبلیغاتی سفارشی با هر کلیک می‌تواند به کسب و کار شما کمک به سزائی بکند.

۳.مدیریت و تبلیغات در رسانه های اجتماعی

Social Media Management & Advertising

بیشتر از ۷۵ درصد مردم که تمایل به خرید محصولی را دارند برای کسب اطلاعات از محصول مورد نظرشان از رسانه های اجتماعی، نظر افرادی که قبلا آن محصول را داشته اند را می‌پرسند و استفاده می‌کنند. پس از خدمات بازاریابی دیجیتال برای تبلیغات و بازاریابی در رسانه های اجتماعی به نفع خود استفاده کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در حیطه رسانه‌های اجتماعی می‌توانید مقالات “صفر تا صد درباره سوشال مارکتینگ” و “استراتژی بازاریابی اینستاگرام” را مطالعه کنید.

۴.بازاریابی محتوا

Content Marketing

شرکت هایی که از بازاریابی محتوا استفاده می کنند، در مقایسه با مشاغل بدون استراتژی بازاریابی محتوا، شش برابر بیشتر از دنیای دیجیتال بهره می‌برند.

۵.بازاریابی ایمیلی

Email Marketing

با توجه به آمار منتشر شده و با بازده چشمگیر سرمایه گذاری برای هر ۱ دلار صرف شده در کسب و کار دیجیتالی، ۴۴ دلار ، بازاریابی از طریق ایمیل به ذست می‌آید  این یک استراتژی ضروری و مناسب بازاریابی آنلاین است.

۶.طراحی و توسعه وب سایت

Website Design and Development

تقریبا ۹۰ درصد از کاربران پس از گذراندن وقت خود در وبسایت‌های ضعیف با سرعت کم و تجربه کاربری نامناسب نسبت به سایت‌های مشابه از خرید از آن سایت منصرف شده.

که ان منجر به از دست دادن مشتریان ارزشمند سایت و از بین رفتن درآمد تجاری از سایت می‌شود.

۷.بهینه سازی نرخ تبدیل

(Conversion Rate Optimization (CRO

قابلیت استفاده، طراحی و محتوای وب سایت شما همه نقش مهمی در تصمیم گیری مشتریان کسب و کار شما دارد.

با استفاده از خدمات بهینه سازی نرخ تبدیل ، به سایت خود در بازار آنلاین پیشتاز در این عرصه باشید که به شما کمک می کند تا در مورد وب سایت و ویژگی های آن، تصمیماتی را پشتیبانی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *